WeCreativez WhatsApp Support
ارتباط از طریق واتساپ: قند شکن روشن بود پیام بده
در اسرع وقت پاسخگوی پیام شما هستیم
LOGO

آجر بهمنی چیست؟

چکیده کوتاه مطلب

آجر بهمنی چیست؟ آجر بهمنی دارای ده سوراخ می باشد که سوراخ های آن به منظور کاهش وزن آجر ، عایق بندی و همچنین ایجاد خلاء بوجود آمده اند. این محصول در دو سایز تولید می شود و از سایز بزرگ آن در دیوار چینی محوطه...
  • آجر بهمنی چیست؟

    آجر بهمنی دارای ده سوراخ می باشد که سوراخ های آن به منظور کاهش وزن آجر ، عایق بندی و همچنین ایجاد خلاء بوجود آمده اند. این محصول در دو سایز تولید می شود و از سایز بزرگ آن (با ابعاد 21.5 * 10 * 5.5 سانتی متر) در دیوار چینی محوطه ها، باغ ویلاها، سوله ها و حیاط ادارات و منازل استفاده می شود . آجر بهمنی در کیفیت ممتاز (تمام اتوماتیک)برای نماسازی ، در کیفیت درجه یک (تولید به روش نیمه اتوماتیک) برای نما سازی و دیوار کشی ، در کیفیت درجه 2 برای دیوار کشی و در کیفیت درجه یک و درجه دو در سایز کوچک هم تولید می شود که در چیدن دیوار اتاق ، تراس ها ، دو پوش حمام و دستشویی و ایجاد سقف (طاق ضربی) مورد استفاده قرار می گیرد. به آجر بهمنی ممتاز و آجر بهمنی درجه یک آجرنمابهمنی و به آجر درجه 2 آجر پشت کاربهمنی نیز گفته می شود .

    آجر ده سوراخ قرمز اصفهان

    آجر بهمنی اصفهان

    آجر بهمنی اصفهان معمولا در رنگ های گلبهی، قرمز و زرد تولید می شود که رنگ زرد بیشترین فروش را دارد. آجر بهمنی از خاک رس تهیه می شود. این آجرها در دو نوع مختلف سه و چهار طرف نما و در چندین درجه کیفی تولید می شوند . آجر های سه طرف نما به روش اکسترودی و آجر های چهارطرف نما به روش پِرسی تولید می شوند و جالب است بدانید آجر سه طرف نما مقاومت و طول عمر بالاتری نسبت به آجر چهارطرف نما دارد . برای این که بهترین انتخاب را در آجر داشته باشید باید با کارخانه های پخش مصالح ساختمانی به عنوان نماینده اصلی فروش آجر اصفهان در ارتباط باشید. (تماس با ما)
    آجر یک نوع سنگ مصنوعی است که از پختن خاک رس مرغوب تهیه می شود. این آجر با استخوان بندی اصلی بدست می آید و انتخاب ابعاد و رنگ آن بسته به سلیقه و نوع نیاز هایمان متغیر است. بخاطر قدمت طولانی معماری در ایران باستان تا به امروز، آجر ها هم در ساخت بناها پر مصرف بوده اند. بناهای معروفی که شاید اسم ان ها به گوشتان رسیده باشد مانند طاق کسری در شهر تیسفون (عراق کنونی).

    آجر بهمنی چیست
    پس مصرف آجر از قدیم الایام تا کنون در ایران باستان پرطرفدار بوده است. امروزه هم در ساخت بناهای شهرهای مدرن (مانند کلانشهر تهران) نیز از آجر استفاده می شود . این بناها زیبایی خاصی به بافت شهری می دهد. از جمله نمونه های آن در تهران را می توان در بازار تهران یافت.
    در حاضر بخاطر رشد جمعیت و افزایش ساختمان سازی ممکن است در ساخت بنا از آجر کمتر استفاده کنند ولی آجر در نما سازی ها و دیوار چینی ها بسیار استفاده می شود و فضای اطراف و ظاهر ساختمان را بسیار زیبا و نمایان می سازد.

     

     

    آجرنما بهمنی اصفهان

    انواع آجر ده سوراخ از نظر کیفیت را می توان به چند دسته تقسیم کرد :

    • آجر ممتاز
    • آجر درجه یک
    • آجر درجه 2

    آجر ده سوراخ ممتاز اصفهان و همچنین آجر ده سوراخ درجه یک اصفهان ، هر دو در دسته آجرنما بهمنی اصفهان قرار می گیرند . البته در میان درجه یک و درجه 2 نیز محصولاتی با عنوان درجه 1.5 به بازار عرضه می شوند که در حقیقت همان محصول درجه یک است که در مرحله Q.C  و کنترل کیفیت از ریل درجه یک بودن خارج شده است اما کیفیت آن از درجه 2 بالاتر است . آجر درجه یک و ممتاز برای نماچینی و آجر درجه 1.5 و درجه 2 برای پشت کار استفاده می شود .

    بیشتر بدانید : آجر ده سوراخ ممتاز چیست؟ 

    در شکل زیر آجر بهمنی درجه 2 را می بینید که در ساخت سوله ارزان قیمت به کار رفته است .

    آجر بهمنی ارزان

    آجر سفال اصفهان و معروف ترین محصولات آن یعنی آجرنما بهمنی اصفهان، آجر هایی بسیار با دوام و جذاب می باشند . اجر بهمنی ممتاز اصفهان در برابر شرایط متفاوت جوی کاملا مقاوم می باشد. از اجر نمای بهمنی ممتاز زرد نه تنها برای نمای بیرونی استفاده می شود بلکه می توان محوطه باغ، ویلا و فضاهای باز را با یک طراحی بی نظیر زیباتر نمود . با کمی خلاقیت در طراحی و معماری می توانید با آجر بهمنی ، این دیوار ها را به روشی خارق العاده ایجاد کنید .

    آجر لفتون اصفهان، آجر بهمنی را در رنگ های مختلف از جمله زرد با کیفیتی مرغوب به عنوان مصالح ساختمان به مشتریان عزیز عرضه می نماید. علاوه بر آجر بهمنی ، آجر لفتون اصفهان انواع دیگر آجر ها را من جمله آجر نما ، آجر قزاقی ، آجر نسوز ، آجر سه گل ، آجر لفتون و آجر ۱۰ سوراخ در ابعاد و رنگ های مختلف با استاندارد و اصول تولید آجر در مدرنترین و بهترین خط تولید کارخانه آجر اصهان تولید و به بازار عرضه می نماید.

    آجر سفال ایران ، سایت لفتون اصفهان

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    ads
    • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
    • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
    • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
    • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
    • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مطالب مرتبط

    لینک کوتاه نوشته