WeCreativez WhatsApp Support
ارتباط از طریق واتساپ: قند شکن روشن بود پیام بده
در اسرع وقت پاسخگوی پیام شما هستیم

انتخاب محصول چگونه است؟

مشتریان گرامی پس از انتخاب محصول مورد نظر با استفاده اطلاعات قبلی خود و پس از بررسی محصولات ارائه شده در فروشگاه سایت اقدام به خرید آجر و سفال از بهترین کارخانه  آجر اصفهان می نمایند .

ثبت سفارش آجر و سفال چگونه است؟

پس از بررسی محصول و اطمینان از تعداد مورد نیاز کالا سفارش خود را ثبت نمایید . جهت سهولت این امر کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی در خصوص انواع آجر و سفال می باشند . حتی اگر شما مشتری گرانقدر از نوع یا تعداد آجر مورد نیاز برای ساختمان خود اطلاعات کافی ندارید می توانید روی دانش کارشناسان ما حساب کنید ( تماس ). پس از مشاوره در صورت نیاز پیش فاکتور برای شما صادر و سفارش شما ثبت و به واحد فروش ارجاع شده و آماده ارسال می گردد .

بارگیری و ارسال کالا چگونه است؟

پس از ثبت سفارش شما در واحد فروش و تسویه حساب قیمت آجر سفارش داده شده ، سفارش شما در سامانه اعلام بار آجر سفال ایران اعلام شده و پس از پیدا شدن ناوگان به مقصد آدرس اعلامی مشتری و حضور کامیون در کوره ، بارگیری و چینش اصولی بار توسط کارگران کوره صورت پذیرفته و پس از اخذ بارنامه رسمی برای ناوگان ، بار به مقصد مشتری ارسال خواهد شد .

نحوه پرداخت وجه آجر چگونه است؟

پس از مشاوره و در صورت نیاز صدور پیش فاکتور سفارش شما ثبت و به واحد فروش ارجاع شده ، آماده ارسال خواهد بود . لازم به ذکر است اعلام بار و بارگیری کالا منوط به تسویه حساب قیمت آجر سفارش داده شده می باشد . جهت پرداخت وجه آجر می توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی ( صفحه فروشگاه اینترنتی همین سایت ) اقدام نموده و یا از طریق عابر بانک و یا همراه بانک (واریز کارت به کارت) به حساب مدیر فروش آجر سفال ایران به شماره کارت اعلامی اقدام نموده و سفارش خود را تکمیل نمایید. دقت داشته باشید که وبسایت آجر سفال ایران دارای نماد اعتماد الکترونیک صادره از وزارت صنعت ، معدن و تجارت بوده و با استفاده از درگاه رسمی بانک ملی (پرداخت اینترنتی) اعتماد مشتریان خود را جلب نموده است .


دقت داشته باشید که استفاده غیر مجاز از تصویر این مجوز توسط برخی از سایت ها مانند جعل لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی، که جعل یک مجوز و یک نشان دولتی محسوب می‏شود مصداق مجرمانه داشته و با آنها برخورد قضایی صورت گیرد) .

دریافت کالا در مقصد و تخلیه بار چگونه است؟

پس از ثبت سفارش ، واریز وجه بار ، بارگیری و ارسال بار به مقصد مشتری و حمل بار توسط ناوگان اختصاصی به آدرس مشتری ، کمتر از ۴۸ ساعت پس از تکمیل سفارش بار خریداری شده در مقصد تحویل می شود که می بایست توسط خریدار تخلیه شده (در خصوص بارهای غیر کمپرسی) و کرایه بار توسط خریدار به راننده ناوگان پرداخت گردد . همانطور که گفتیم هزینه کرایه حمل و همچنین کارگر تخلیه برعهده شما مشتری گرانقدر خواهد بود . با تشکر از خرید شما

شرایط پرداخت اعتباری چیست؟

احتراما در حال حاضر امکان پرداخت شرایطی برای اشخاص حقیقی وجود ندارد .
شرکت ها و سازمان های معتبر جهت اطلاع از شرایط پرداخت با مدیریت فروش مذاکره نمایند . تلفن 09132688409

پاسخ خود را پیدا نکردید؟

درصورتی که پاسخ سئوال خود را پیدا نکردید میتوانید آن را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم. همچنین با ارسال سئوال خود به ما کمک میکنید تا این صفحه را کامل‌تر کنیم.