WeCreativez WhatsApp Support
برای مشاوره و راهنمایی در خرید آجر سفال اصفهان پیام خود را در کادر زیر بنویسید و ارسال کنید
در اسرع وقت پاسخگوی پیام شما هستیم
LOGO

پرسش های متداول

Frequently Asked Questions (FAQ)

پرسش های متداول

شما می توانید در این صفحه به پاسخ سوالات خود برسید .

سوالات متداولی که سوال بسیاری از مشتریان می باشد در این بخش پاسخ داده شده است .

مشتریان گرامی پس از انتخاب محصول مورد نظر با استفاده اطلاعات قبلی خود ( شامل خواست معمار و بنا و اطلاعات عمومی ) پس از بررسی محصولات در فروشگاه سایت و اخذ مشاوره تلفنی رایگان از کارشناسان مجموعه آجر لفتون اصفهان (03132257952) اقدام به خرید آجر و سفال از بهترین کارخانه آجر اصفهان می نمایند .

پس از بررسی محصول و اطمینان از تعداد مورد نیاز کالا سفارش خود را ثبت نمایید . جهت سهولت این امر کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی در خصوص انواع آجر و سفال می باشند . حتی اگر شما مشتری گرانقدر از نوع یا تعداد آجر مورد نیاز برای ساختمان خود اطلاعات کافی ندارید می توانید روی دانش کارشناسان ما حساب کنید ( 09132688409). پس از مشاوره در صورت نیاز پیش فاکتور برای شما صادر و سفارش شما ثبت و به واحد فروش ارجاع شده و آماده ارسال می گردد .

نکته : امکان صدور بارنامه قبل از تسویه حساب وجود دارد .

پس از ثبت سفارش شما در واحد فروش و تسویه حساب قیمت آجر سفارش داده شده با واحد حسابداری ، سفارش شما در سامانه اعلام بار آجر سفال ایران اعلام شده و پس از پیدا شدن ناوگان به مقصد آدرس اعلامی مشتری و حضور کامیون در کوره ، بارگیری و چینش اصولی بار توسط کارگران کوره صورت پذیرفته و پس از اخذ بارنامه رسمی برای ناوگان ، بار به مقصد مشتری ارسال خواهد شد .

نکته : قبل از تسویه حساب از ارسال کالا معذوریم .

پس از مشاوره و در صورت نیاز صدور پیش فاکتور سفارش شما ثبت و به واحد فروش ارجاع شده ، آماده ارسال خواهد بود . لازم به ذکر است اعلام بار و بارگیری کالا منوط به تسویه حساب قیمت آجر سفارش داده شده می باشد . جهت پرداخت وجه آجر می توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی ( صفحه فروشگاه اینترنتی همین سایت ) اقدام نموده و یا از طریق عابر بانک و یا همراه بانک (واریز کارت به کارت) به حساب مدیر فروش آجر سفال ایران به شماره کارت اعلامی اقدام نموده و سفارش خود را تکمیل نمایید. همچنین می توانید از طریق پایا و ساتنا به حساب کارخانه واریز کنید . دقت داشته باشید که وبسایت آجر سفال ایران دارای نماد اعتماد الکترونیک صادره از وزارت صنعت ، معدن و تجارت بوده و با استفاده از درگاه رسمی بانک ملی (پرداخت اینترنتی) اعتماد مشتریان خود را جلب نموده است .

دقت داشته باشید که استفاده غیر مجاز از تصویر این مجوز توسط برخی از سایت ها مانند جعل لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی، که جعل یک مجوز و یک نشان دولتی محسوب می‏شود مصداق مجرمانه داشته و با آنها برخورد قضایی صورت گیرد) .

پس از ثبت سفارش ، واریز وجه بار ، بارگیری و ارسال بار به مقصد مشتری و حمل بار توسط ناوگان اختصاصی به آدرس مشتری ، کمتر از ۴۸ ساعت پس از تکمیل سفارش بار خریداری شده در مقصد تحویل می شود که می بایست توسط خریدار تخلیه شده (در خصوص بارهای غیر کمپرسی) و کرایه بار توسط خریدار به راننده ناوگان پرداخت گردد . همانطور که گفتیم هزینه کرایه حمل و همچنین کارگر تخلیه برعهده شما مشتری گرانقدر خواهد بود .

بله به منظور رفاه حال شما عزیزان فروش صرفا به صورت نقدی می باشد . در خصوص مشتریان سازمانی و یا مشتریان خوش حساب قبلی با موافقت هئیت مدیره امکان دریافت چک صیادی استعلام شده وجود خواهد داشت .

با توجه به کنترل فرآیند حین تولید و همچنین کنترل کیفیت حین بارگیری محصولات آجر و سفال عرضه شده توسط ما شوره نمی زند و این اطمینان برای شما محفوظ خواهد بود .

شما به عنوان مشتری حق دارید از همه همکاران قیمت بگیرید ولی باید به این نکته توجه کنید که هیچ ارزانی بی دلیل نبوده و ممکن است بخاطر مبلغ ناچیزی ضرر بزرگی به شما وارد آید . در ضمن اینکه محصولات ما از بهترین مواد اولیه و معادن برخوردار بوده و در برترین و به روز ترین کارخانه جات آجر و سفال در منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان به سراسر کشور عرضه می گردد .

با توجه به اختلاف فاحش در برخی قیمت های اعلامی توسط سایر همکاران مراقب باشید متوجه کم فروشی و تقلب های دیگر نشوید . ما این اطمینان را به شما می دهیم که برترین محصولات را به صورت کامل به شما عرضه کنیم .

به پاسخ سوالات خود رسیدید؟

0