LOGO

پرسش های متداول

Frequently Asked Questions (FAQ)

پرسش های متداول

شما می توانید در این صفحه به پاسخ سوالات خود برسید .

سوالات متداولی که سوال بسیاری از مشتریان می باشد در این بخش پاسخ داده شده است .

مشتریان گرامی پس از انتخاب محصول مورد نظر با استفاده اطلاعات قبلی خود ( شامل خواست معمار و بنا و اطلاعات عمومی ) پس از بررسی محصولات در فروشگاه سایت و اخذ مشاوره تلفنی رایگان از کارشناسان مجموعه آجر لفتون اصفهان (03132257952) اقدام به خرید آجر و سفال از بهترین کارخانه آجر اصفهان می نمایند .

پس از بررسی محصول و اطمینان از تعداد مورد نیاز کالا سفارش خود را ثبت نمایید . جهت سهولت این امر کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی در خصوص انواع آجر و سفال می باشند . حتی اگر شما مشتری گرانقدر از نوع یا تعداد آجر مورد نیاز برای ساختمان خود اطلاعات کافی ندارید می توانید روی دانش کارشناسان ما حساب کنید ( 09132688409). پس از مشاوره در صورت نیاز پیش فاکتور برای شما صادر و سفارش شما ثبت و به واحد فروش ارجاع شده و آماده ارسال می گردد .

نکته : امکان صدور بارنامه قبل از تسویه حساب وجود دارد .

پس از ثبت سفارش شما در واحد فروش و تسویه حساب قیمت آجر سفارش داده شده با واحد حسابداری ، سفارش شما در سامانه اعلام بار آجر سفال ایران اعلام شده و پس از پیدا شدن ناوگان به مقصد آدرس اعلامی مشتری و حضور کامیون در کوره ، بارگیری و چینش اصولی بار توسط کارگران کوره صورت پذیرفته و پس از اخذ بارنامه رسمی برای ناوگان ، بار به مقصد مشتری ارسال خواهد شد .

نکته : قبل از تسویه حساب از ارسال کالا معذوریم .

پس از مشاوره و در صورت نیاز صدور پیش فاکتور سفارش شما ثبت و به واحد فروش ارجاع شده ، آماده ارسال خواهد بود . لازم به ذکر است اعلام بار و بارگیری کالا منوط به تسویه حساب قیمت آجر سفارش داده شده می باشد . جهت پرداخت وجه آجر می توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی ( صفحه فروشگاه اینترنتی همین سایت ) اقدام نموده و یا از طریق عابر بانک و یا همراه بانک (واریز کارت به کارت) به حساب مدیر فروش آجر سفال ایران به شماره کارت اعلامی اقدام نموده و سفارش خود را تکمیل نمایید. همچنین می توانید از طریق پایا و ساتنا به حساب کارخانه واریز کنید . دقت داشته باشید که وبسایت آجر سفال ایران دارای نماد اعتماد الکترونیک صادره از وزارت صنعت ، معدن و تجارت بوده و با استفاده از درگاه رسمی بانک ملی (پرداخت اینترنتی) اعتماد مشتریان خود را جلب نموده است .

دقت داشته باشید که استفاده غیر مجاز از تصویر این مجوز توسط برخی از سایت ها مانند جعل لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی، که جعل یک مجوز و یک نشان دولتی محسوب می‏شود مصداق مجرمانه داشته و با آنها برخورد قضایی صورت گیرد) .

پس از ثبت سفارش ، واریز وجه بار ، بارگیری و ارسال بار به مقصد مشتری و حمل بار توسط ناوگان اختصاصی به آدرس مشتری ، کمتر از ۴۸ ساعت پس از تکمیل سفارش بار خریداری شده در مقصد تحویل می شود که می بایست توسط خریدار تخلیه شده (در خصوص بارهای غیر کمپرسی) و کرایه بار توسط خریدار به راننده ناوگان پرداخت گردد . همانطور که گفتیم هزینه کرایه حمل و همچنین کارگر تخلیه برعهده شما مشتری گرانقدر خواهد بود .

بله به منظور رفاه حال شما عزیزان فروش صرفا به صورت نقدی می باشد . در خصوص مشتریان سازمانی و یا مشتریان خوش حساب قبلی با موافقت هئیت مدیره امکان دریافت چک صیادی استعلام شده وجود خواهد داشت .

با توجه به کنترل فرآیند حین تولید و همچنین کنترل کیفیت حین بارگیری محصولات آجر و سفال عرضه شده توسط ما شوره نمی زند و این اطمینان برای شما محفوظ خواهد بود .

شما به عنوان مشتری حق دارید از همه همکاران قیمت بگیرید ولی باید به این نکته توجه کنید که هیچ ارزانی بی دلیل نبوده و ممکن است بخاطر مبلغ ناچیزی ضرر بزرگی به شما وارد آید . در ضمن اینکه محصولات ما از بهترین مواد اولیه و معادن برخوردار بوده و در برترین و به روز ترین کارخانه جات آجر و سفال در منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان به سراسر کشور عرضه می گردد .

با توجه به اختلاف فاحش در برخی قیمت های اعلامی توسط سایر همکاران مراقب باشید متوجه کم فروشی و تقلب های دیگر نشوید . ما این اطمینان را به شما می دهیم که برترین محصولات را به صورت کامل به شما عرضه کنیم .

به پاسخ سوالات خود رسیدید؟